mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

9.9.07

Leto s koučovaním

Milí priatelia a zákazníci,

končí sa leto pomaly a končí sa aj leto s koučovaním na mojom blogu.

V priebehu júla a augusta ma potešilo svojou návštevou na blogu asi 300 visits-ov. Rada by som vám preto na záver všetkým poďakovala za vašu priazeň.

Mojim cieľom bolo trochu Vás počas teplých letných dní intelektuálne zabaviť a pomôcť Vám zorientovať sa v tejto novej a búrlivo sa rozvíjajúcej téme. Chcela som Vám tiež urobiť prehľad kníh, ktoré vyšli v oblasti koučovania. Dobrou správou je, že vychádzajú ďalšie knihy. V minútových učebných stránkach som sa pokúsila zhrnúť hlavné myšlienky z kníh. Dúfam, že sa mi aspoň trochu podarilo ušetriť Váš vzácny čas.

Ako sa Vám koučovanie páči ? Mne sa páči veľmi. Priala by som si mať dobrého kouča, ktorý by sa staral o môj osobný aj pracovný život. Aj Vy, však ? Je to pekná predstava. Omnoho zaujímavejšie je však začať na sebe pracovať samostatne a vyskúšať si koučovanie na vlastnej koži. No a ten posledný stupeň "dokonalosti" je pomáhať iným, ktorí o to požiadajú. To sa mi zdá z uvedených možností najťažšie, ale tiež najkrajšie.

Ak sa Vám téma koučovania zapáčila a chcete sa o tom dozvedieť viac, prípadne si chcete precvičiť niektoré techniky koučovania, ponúkam Vám jednodňový seminár o koučovaní.

Program seminára nájdete tu. Prihlásiť sa môžete zaslaním mailu na adresu: mail@krajciova.sk

Prajem Vám, aby sa Vám pri koučovaní darilo a želám Vám veľa šťastia v súkromnom aj pracovnom živote.

Pekne Vás pozdravuje

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: