mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

17.11.07

SOPK Nitra: Koučovanie

Splnil sa mi môj sen. 15.11.2007 som v Nitre školila manažérov o koučovaní.

Okrem teórie sme si precvičili aj niektoré techniky koučovania. Nechýbali ani dobré knihy o koučovaní.

Prítomní už vedia, že pri koučovaní techniky nestačia a že koučovanie je poslanie, umenie a rozprávka o tom, ako pomáhať druhým ľuďom v ich rozvoji v pracovnom aj osobnom živote.

Prajem všetkým prítomným, aby sa im tiež splnil ich sen. Som šťastná, že som im v tom trošku pomohla.

Svoju spokojnosť so seminárom vyjadrili prítomní spätnou väzbou - známkou 1,00. :-) :-) :-) Ďakujem.

Ďakujem pani Ing. Darine Volákovej zo SOPK Nitra za organizačné zabezpečenie seminárov a za pekný spoločný večer v Nitre.

Galéria sa nachádza tu.

Žiadne komentáre: