
Presne poznáme procesy firmy, vieme čo robí manažment a zamestnanci, aké sú rozhrania medzi procesmi, aké produkty si navzájom procesy odovzdávajú, kto vykonáva činnosti, aká je organizácia práce a dokumentácia riadenia.
Doteraz sme si odpovedali na otázku: ČO sa vo firme robí? Získať odpoveď na túto otázku nebolo pre nás ťažké. :-)
ČO však nestačí.
Omnoho zaujímavejšie bolo pre nás hľadať odpovede na otázky AKO?
- AKO rozmýšľa manažment firmy?
- AKO dosahuje firma konkurenčnú výhodu?
- AKO má manažment premyslené procesy, aby boli úspešní na trhu?
- AKO procesy vykonávajú zamestnanci, aby boli rýchli a flexibilní?
Zásadný význam pri procesnom riadení majú:
- Myšlienky, úvahy a inteligencia manažmentu.
- Rýchlosť a flexibilita pri reagovaní na trh.
- Ponuka atraktívnych produktov.
- Cieľavedomé budovanie partnerských vzťahov so zákazníkmi.
- Záujem, nadšenie a výnimočnosť zamestnancov.
- Spolužitie zamestnancov založené na dohodnutých pravidlách.
- Rozvoj manažérov a zamestnancov.
- Poznanie dôležitosti informačných systémov pre podporu procesov.
Teší ma, že pracujem s ľuďmi, ktorí hľadajú odpovede na otázky, ktorí si priznávajú, že nevedia všetko, ktorí na sebe pracujú a ktorí majú obrovský záujem o nové a moderné veci. :-)
Ďakujem všetkým za doteraz odvedenú prácu, peknú spoluprácu a príjemné prostredie v ich firme. :-)
Marta Krajčíová
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára