mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

22.10.10

Vzdelávanie manažérov

VZDELÁVANIE MANAŽÉROV
Duševný kapitál sa stáva účinným nástrojom konkurencie a prosperity. H. Tureková, B. Mičieta




Vážení zákazníci, milí priatelia,

veľmi sa teším, že vám môžem predstaviť nový blog:
Vzdelávanie manažérov


Prečo blog vznikol:
- Vzdelávanie je moja hodnota.
- Vzdelávanie je moja pomoc manažérom a podnikateľom.
- Vzdelávanie je môj osobný záujem - zaujímajú ma nové veci a chcem, aby ste sa ich dozvedeli aj vy.
- Vzdelaní ľudia vidia svet v širšej perspektíve a preto môžu robiť lepšie rozhodnutia.

Ucelené vzdelávanie:
- Podľa fázy vývoja organizácie.
- Komplexné vzdelávanie o procesoch.
- Prepojenie procesov a ľudí.
- Prepojenie zamestnancov a manažérov.
- Prepojenie ťažkých a ľahkých faktorov riadenia.

Vývoj:
- Vzdelávanie si pre svoju dôležitosť vyžaduje - samostatnú pozornosť.
- 32 seminárov je potrebné spracovať - prehľadne.
- Chcela som vám urobiť - radosť. -:)

Prajem vám, aby sa vám nový blog páčil a bol pre vás užitočný.

Pekný víkend vám praje

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: