mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

21.2.15

Manažment kvality: nové trendy a postupy

Vážení zákazníci, milí priatelia,

celý január som intenzívne pracovala. Pripravovala som seminár s názvom Manažment kvality, nové trendy a postupy, ktorý si objednala jedna slovenská firma. Firma má certifikát kvality ISO. Požiadavky zákazníka jednoznačne smerovali k novým trendom v manažmente. Podľa ich vyjadrenia o systéme manažérstva kvality už vedia všetko a zaujímajú ich nové veci. Celkom sa mi zapáčili ich požiadavky, preto som im vyhovela a začala som pripravovať seminár na mieru.

Pôvodne som si myslela, že to nebude žiadny problém. Mám asi 6000 slidov z ktorých som chcela seminár poskladať. Vypracovala som štruktúru seminára, ale keď som ju chcela vtesnať do požiadaviek normy ISO 9001, zrazu vznikol problém. Nové trendy ma tak zaujali, že som zabudla na pripravovaný seminár. Zo slidov som vyberala najkrajšie myšlienky, najdôležitejšie metódy, postupy a nástroje a tie som priraďovala k požiadavkám normy ISO 9001. Nové trendy sa rodili pomaly, najprv nebolo nič a po mesiaci som zistila, že to nebude jeden seminár, ale nový cyklus vzdelávania.

Dnes vám môžem predstaviť to najkrajšie z manažmentu, nielen kvality, ale aj procesov, efektivity, výkonnosti, zlepšovania, hodnôt, inovácií, zmeny, zápalu, moderného manažmentu a slobody. Vzdelávanie je zamerané na 11 nových trendov v manažmente.

Vzdelávanie je vysoko intenzívne a efektívne. Vzdelávanie si môžete sami poskladať podľa stupňa vývoja vašej organizácie a podľa tém, ktoré vás zaujímajú. Vzdelávanie je cenovo prístupné pre každého manažéra. Investícia do budúcnosti vašej firmy a vašej budúcnosti sa vám určite vyplatí.

Spomínaný seminár sa konal 16.2.2015. Zákazníkom som vybrala témy z týchto trendov: kvalita, procesy, efektivita, výkonnosť a zlepšovanie. Všetci sme boli milo prekvapení. Ja zo záujmu zákazníkov a zákazníci zo všetkého, čo sa dozvedeli. -:)

V nasledujúcich príspevkoch môžete sledovať ďalšie trendy v manažmente: hodnoty, sloboda, inovácie, zmena, zápal a manažment.

Prajem vám krásnu nedeľu.

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: