Tentokrát som tam išla vybavená teoretickými vedomosťami z knihy Z dobého skvelé. V hlave som si opakovala Koncept ježka. Pre nezainteresovaných zopakujem : Zmena spoločnosti na skvelú si vyžaduje hlboké pochopenie troch prelínajúcich sa kruhov :
- Pre čo ste skutočne zapálení ?
- Čo poháňa Váš ekonomický motor ?
- V čom môžete byť najlepší na svete ?
S týmito otázkami som vybehla na pána, ktorý predáva tie úžasné paradajky. Pozrel na mňa s uznaním a potvrdil, že to platí - a to nečítal Collinsa ! Dodal však zaujímavý doplnok. Treba k tomu ešte pridať vieru. Bez viery podnikanie nejde. Zostala som zarazená. Zase som mala cestou domov o čom rozmýšľať. Ako to myslel ? Viery v Boha, v ľudí, v rodinu, v seba, v zákazníkov ?
Už viete prečo chodím do tržnice rada. Ináč ďakujem pánovi s paradajkami.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára