mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

12.2.08

Koučovanie - skúsenosti

V priebehu posledných 4 rokov sledujem zmeny v požiadavkách zákazníkov na poskytovanie konzultačných služieb. Začalo to požiadavkou jednej pani riaditeľky, ktorá vyjadrila svoju požiadavku takto: "My chceme, aby ste koučovali našich ľudí". Vtedy som si kúpila prvú knihu o koučovaní :-) . Moja otázka, ktorú som si vtedy položila bola: "Mám ich koučovať, alebo naučiť ich koučovať iných" :-( ?

Dnes, po 4 rokoch, ma požiadavky na koučovanie neprekvapujú. Stretávam sa s nimi stále častejšie. Môj posledný projekt bol tiež o koučovaní. Rada by som vám preto stručne zhrnula moje najdôležitejšie skúsenosti z praxe. Prikladám aj teóriu z dobrých kníh :-) . Goethe povedal: "Šedá je teória, zelený je strom života". Teória je preto druhá :-).

Koučovanie - skúsenosti

Vo štvrtok je Valentína. Srdiečka však tentokrát neznamenajú lásku, ale vieru vo vás :-) :-) :-).

Pekného Valentína vám praje

Marta

Žiadne komentáre: