mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

5.5.08

TPS na BPM blogu

Pred 20 rokmi (1988) som 1 mesiac strávila v Japonsku. Pozval ma tam manžel, ktorý pracoval 1,5 roka na Tokijskej univerzite ako ašpirant. Japonsko a ľudia v ňom urobili na mňa veľký dojem. V časoch hlbokej totality (u nás) bol to pre mňa kultúrny šok.

Dnes sa k Japonsku a ľuďom v ňom vraciam cez peknú knihu "Tak to dělá Toyota" o ktorej som vám písala v januári 2008.

V spolupráci s pánom Ing. Václavom Kalendom uverejňujeme na BPM blogu v záložke MAGAZIN a BPM*BLOG seriál TPS. Dnes vychádza prvý diel - Koncepcia firmy Toyota. Príspevky budú zverejňované vždy v utorok a štvrtok. Minútové učebné stránky k jednotlivým témam si môžete sťahovať v januárovej záložke TPS na mojom blogu.

Prajem vám pekný zážitok pri sledovaní seriálu a keď sa spolu dozvieme aj niečo nové, tak sa budem tešiť.

Motto seriálu je: "V jednoduchosti je krása."

Žiadne komentáre: