mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

8.10.08

Samostatná konzultantka - 2 roky

Vážení zakazníci, milí priatelia,

dnes vám nebudem písať o práci, ale o sebe. V týchto dňoch budú dva roky, odkedy som samostatná konzultantka. Dnes na prechádzke prekrásnou jesennou prírodou som rozmýšľala o tom, čo mi to dalo, čo vzalo, kde som bola pred 2 rokmi a kde som dnes. Robila som takú malú rekapituláciu a povedala som si, že vám napíšem, čo ma najviac za tie dva roky potešilo. :-)
Jack Welch povedal, že život sú vlastne len ľudia - rodina, priatelia, kolegovia, učitelia, inštruktori, susedia. Záleží len na ľuďoch. Začnem teda ľuďmi.
Najviac ste ma potešili vy. Nebudem vás však všetkých menovať - to by bol dlhý príspevok.

Ak sa niečo za tie dva roky podarilo, tak to bolo hlavne vďaka vašej dôvere, dobrej komunikácii a záujmu o vec. Chcem sa vám preto všetkým pekne poďakovať za slová povzbudenia, nasmerovania, pomoci a spolupráce.
Tešia ma aj výsledky práce a to, že práca ktorú robím, je pre vás užitočná.
Javorové lístky na fotke som vybrala zámerne, lebo jeden taký mám aj na mojej webovej stránke. Sú symbolom jesene a to znamená:

- pokoj, ktorý tak potrebujeme pri práci
- sústredenie, ktoré je nevyhnutné, ak chceme niečo tvoriť
- skúsenosti, ktoré sú potrebné, ak vám mám pomáhať
- krása, keď niečo pekné spolu urobíme a baví nás to

Pre potešenie vám prikladám zopár fotiek.

Prajem vám peknú "jeseň" a teším sa na ďalšiu spoluprácu s vami.

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: