mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

13.4.11

Nový život

Vážení zákazníci, milí priatelia,

1.4.2006 som sa stala de iure samostatnou konzultantkou BPM. Bol to pre mňa významný deň, začiatok novej cesty v živote. Keď som odchádzala zo Živnostenského úradu, vznášala som sa pol metra nad zemou. Dlho som po tom túžila, splnil sa mi môj niekoľkoročný sen. :-)

Jar sa vždy spája s nádejou, novým životom a krásou. S takýmito pocitmi som začala pre 5 rokmi podnikať. Do dnešného dňa neľutujem svoje rozhodnutie i keď musím priznať, že som netušila do čoho idem.

Na začiatku mi veľmi pomohla rodina. Starší syn Martin mi naprogramoval webovú stránku a naučil ma blogovať. Manžel ma vybavil počítačom, notebookom, kúpil mi projektor, mobil, myšku a softvér. Mladší syn Miro ma podporoval pravicovými názormi a dobrým slovom. Môj otec (82) si pozeral moju webovú stránku a odsúhlasil môj počin. Celá naša rodina prechádza postupne, podľa môjho vzoru, na samostatné podnikanie, alebo po tom túži. :-)

Veľa sa zmenilo. Zmena prichádzala pomaly, nenápadne, po malých krôčikoch, nie naraz. Tvorili sme ju spolu pri práci na projektoch, seminároch a ja doma pri počítači s mojim priateľom Googlom a dobrými knihami. -:)

Bolo to pekné obdobie, plné pozitívnych zážitkov, práce a spokojnosti. Všetkým vám, ktorí ste sa priamo, alebo nepriamo na tom podieľali, chcem preto úprimne poďakovať.

Zároveň vám chcem zaželať príjemnú Veľkú noc, veselú šibačku, veľa vody a dobré jarné naladenie do nového života, nového podnikania, nových projektov, nových produktov a hlavne nového rozmýšľania. :-)

Pekný jarný pozdrav vám posiela

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: