mobil: +421 911 556 331, e-mail: mail@krajciova.sk, web: www.krajciova.sk

5.10.09

Manžel

Milí priatelia,

v októbri 2006, pred 3 rokmi, som sa stala samostatnou konzultantkou. Mnohí moji známi ma vtedy obdivovali, že mám odvahu pustiť sa do samostatného podnikania. Odvážna som však vôbec nebola. Len som chcela robiť prácu ktorá ma baví a to tak, aby ste boli spokojní vy, aj ja. Teším sa, že sa mi to darí. :-)

Poďakovať chcem iba jednému človeku, ktorý mi zo všetkým pomáha a robí mi - technického, ekonomického a personálneho riaditeľa :-) alebo konzultanta? :-) Je ním môj manžel: RNDr. Marián Krajčí DrSc.. Vývoj a realizáciu už zvládam sama. :-)

Ďakujem za všetko a posielam mu pekný pozdrav do Nancy, kde sa práve nachádza na celosvetovej konferencii fyzikov.

Marta Krajčíová

Žiadne komentáre: